Berossss Bugün 5 haftalık oldum ama hiç ağrım belirtim yok acaba bebeğime bişey mi oldu? Yoksa her gün belirti olmak zorunda değil mi
emel16 Berossss ilk gebeliğimde hiç bir sorunum yoktu. Tek bir ne bulantı ne baş dönmesi ne başka bişe. Şimdi de kasık ağrılarım var hafif lekelenmeler var bende acaba bişe mi oldu diye tedirginim
Zynp12 Berossss çok normal canm stres yapma kendine stres daha kötü. Daha küçük yani herkeste belirti olacak diye birşey yok kimisi son haftasına kadar mide bulantısı ağrı yasiyir kimisi hiç yasamiyor. Bazıları da belli bir haftaya kadar yaşıyor ❤️
Yildiz-y Berossss bende 6haftalık hamileyim merak etme çok normal bende arada bir kasık sancısı oluyo oda hızlı kalkarsam falan yani hiç aklına kötü şeyleri getirip çağırma kötüyü yoksa 9 ay çok zor geçer😅😅🌸
Berossss emel16 Allah bizlere yardım etsin ya bu Annelik daha kucağına almadan kendini gösteriyor inşallah ikimizde de bişey yokturdur bebişlerimiz iyidir 🥺🐣
Aysenur_2022 Bu haftalarda belirti yaşamaman normal bazı bedenler bebek büyüdükçe belirti vermeye başlar yaşadığın stres çok normal bana da olmuştu ama büyüdükçe hissettiriyor o kendini endişelenme ♥️
Berossss Aysenur_2022 ya bazen kasıklarım ağrıyor ama bugün hiç ağrımıyor halsizlik hep var ama iki iş yapıyorum yorulup uzanıyorum
Acelyapova Canim bisey olmamistir daha 5 haftalik minik bir susam tanesi kadar belirtisizde gecebilir panik yapma
Berossss Acelyapova öyle mi diyorsun belirti olmadığında korkuyorum hamile değilim gibi hissediyorum bu da beni strese sokuyor
Acelyapova Berossss canim cok normal susam tanesi kadar daha belirti olacak diye bir sey yok zamanla buyuyecek oyle baslicak belirtiler daha cok yeni
Berossss Acelyapova ne bileyim ya 5. haftada kalbi atmaya başlarmış bende de belirti olmayınca korktum bi an
Acelyapova Berossss kalbi atinca belirti olmazki daha 20. Haftana kadar hareket vs hissetmemende normal belki cok migde bulantili gecer belki hicbisey yasamadan saglikli 9 ay gecirirsin bazi insanlar aylarca anlamiyolar bile hamile olduğunu cok normal boyle seyler stres yapma
Berossss Acelyapova öyle diyorsanız doğrudur neyse ben onun orda olduğunu biliyorum zaten bence aşırı kanama ve çok ağrım olmadığı sürece bebişim iyidir demektir🐣
Zynp12 Berossss Ne demek. kanaman aşırı agrin olmasın yeter ağır işten kaçının sadece günlük işlerimizde hiçbir sıkıntı olmaz demişti Dr bana.
Acelyapova Berossss tabiki insallah sag salim alirsin kucagina canim ilk haftalarda surekli evham yapiyordum ama kendimi strese sokmaktan baska bisey yapmamisim sende yapma en guzel zamanin hamileligin olsun❤️
Berossss Acelyapova inşallah canım ister istemez oluyor işte düşünceler kaygılar inşallah hepimizi o huzuru kucağımızda tattığımız an bitecek tüm endişeler 🤍
Berossss Zynp12 aynen öyle yapıyorum zaten ağır iş yapmıyorum beslenme konusunda da taştan yumuşak her şeyi yiyorum valla diyorum bulantım filan yokken yiyeyim 😂
Berossss Yildiz-y öyle yapıcam artık normalmiş belirti olmaması ama hiç belirti olmayınca da insan korkuyor ister istemez bişey olmaz inşallah Rabbim nasip eder kucağımıza alma siz kaç haftalıksınız şu an 💓
Yildiz-y Berossss evet sizide çok iyi anlıyorum heleki ilk gebeliğinizse insan çok düşünüyor ben de 6 haftalık hamileyim insallah sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi♥️