Selindikci35 sana ne? Sana mi sorucam ne yapacagimi cok bilmis desem mesela forum kurallarina aykiri haraket etmis olurum. Sen de sikayet etmek isteyebilirsin. Yani uyulmayan kurallar hepimize zarar. Herkes basliga derdini yazarsa yuzlerce insan bosuna bilmedigi yada ilgilenmedigi tartismalarin icinde bulmaz kendini. Kaldi ki ben sana bu aciklamayi yapmak icin kendimi yormak zorunda degilim, kafayi calistirirsan neden rahatsiz oldugumu bulabilirsin