Bebekkk00 öncelikle iyi bı Dr bul kendine canm. Dr enerjisi bile güzel olacakki onu sana yansıtsın ben özele kontrole gidiyorum kendi gittigim hastanedeki Dr yaptı detaylimi o kadar ilgiliydiki sabırla tek tek her sorduğumda cevap verdi tek tek gösterdi bana bak böyle burası ayağı kalbi işte elleri hepsine tek tek bakıyorlar o yüzden iyi bı dr çok önemli. Karından bakıyorlar ultrasyonla.Ben 3 bin verdim detayliya ama değdi yani 40 dk kadar baktı herseyine yüzünü göstermedi diye biraz dolan çikolata falan ye tekrar gel dedi öyle yaptım tekrar baktı yüzünü net göstersin diye.