Merhaba, 33. Haftada olan kontrolumuzde bebisin kilosu 2770 gr gelmisti ve 2 hafta kadar onde gidiyordu, 35. Hafta kontrolumuzde kesin en az 3000 gr olmustur diyordum fakat 2789 gr olmus yani hic kilo almamis ve haftasiyla uyumlu hale gelmis. Doktorum bir problem olmadigini soyledi ama tabi insanin morali bozuluyor.
Basina gelen var mi kizlar? Son 2 3 hafta kaldi artik muz ceviz kefir kasar avokado bunlara ozellikle daha cok agirlik verecegim. Onerileriniz var mi?