niyetimkalpkirmamak 1,55 boyum normal doğum yapmak için yattım ama zorunlu sezaryen oldu. Yani öyle bişey olsa heralde baştan denemezlerdi normali. Hatta oda arkadaşım benden de kısa minyon minicik bişeydi o normal doğurdu hemde 3,5 kilo 🤭 yani olabiliyo niye olmasın 🙈😘