Ozgis1s İzmir’de nerde var bilemiyorum İstanbul’dayım ama bana 20. Haftamda normal devlet Hastanesinde katılabileceğini söylediler. Benim o haftalarda gitmeye imkanım yoktu sonra ki gruba aldılar 25. Hafta civari başlayacağım yani geç değil 😊 daha ileri hafta olup katılanlarda var orda ki ebe şu an ki zamanın ideal olduğunu söyledi bana gelip gitme açısından 😊 İstanbul’da çevremde ki iki devlet Hastanesi’nde de var bu arada. Sitelerinde az çok bilgi oluyor sitelerine bakmanızı öneririm 😊