Merhabalar arkadaşlar son ay burda sürekli okuyordum doğum hikayelerini ve 41.haftaya kadar oğlumu bekledim her doktora gittiğimde normal doğum gözüküyordu alttan 37.haftadan 41.hafta başına kadar dört kez muayene oldum sıkıntı çıkmıyordu.1-2 cm açılmam vardı her seferinde aynı şekilde idi;iki farklı doktora gitmiştim.Hurma aşırı çok yedim ramazan dolayısıyla zaten 7.5 aylıkken başlamıştım sürekli yemeye squat son iki hafta yaptım yürüyüş sürekli yapıyordum hareketli olmaya çalışıyordum eşim uzakta olduğu için son iki ay ilişki olmadı.ananas yedim son iki hafta sürekli.her gün oğlumla konuşup ikna etmeye çalışıyordum bekle bekle 41.haftaya girdik doktor o gün artık yatış yapıcaz yeter dedi bende daha fazla bekleme riskine giremedim suni sancı deneyecektik.duş alıp geldim nst bağlandım sancım vardı ama düzenli değildi pek suniye geçildi yarım saat sancı çektim başındaydık daha yolun adet ağrısı gibi düzenli geliyordu ama bebek hoşlanmıyordu çıkacak gibi karnımı davula çevirdi tekmeler asla durmuyordu canımı yakıyordu yatakta yatmak zorundasın nst olduğu için bi de.ebe yarım saat daha deneyelim dedi ama olacak gibi değil çocuk kaldıramıyor kalp atışı düşüyor neyse denedik ama olmadı bi kaç hemşire ve ebe geldi doktor nst sonuçlarını görür görmez sezaryen olması gerekiyor dedi bana sordular imza at dediler normal denemeye devam edeceksen tüm sorumluluk senin diyerek.açılmam ilerledimi ilerlemedi bilmiyoruz bu arada.kalp atışı düştüğü için ve bebek 3800-3900 olduğu için direk sezaryen geçelim dediler bende tamam dedim.Zorlamadım hiç.İyiki de böyle olmuş dostlar.Ameliyata alındım çok acilen.kendi doktorum bile değildi nöbetçi doktordu.belden iğne yapıldı herşeyi duyuyordum doktor bebeğin başı çok içeride kanalda ilerlemiş diyordu anladığım kadarıyla zorlanarak aldılar,bebeğimin sesini duydum ferahladım.ameliyat ekibi gülmeye konuşmaya filan başladı sen bu bebeği normal mi doğurmaya çalışıyordun diye oğlum 4290 gram gelmişti tartıda..herkes bir tosuncuk doğdu diyerek beneğime bakmaya geliyordu heyecanla.yanağını yanağıma yasladılar huzur doldum sonrası zaten malumunuz iyileşmeye çalışma süreci.Bugün 4.günümüz ve gün geçtikçe iyiye gidiyor herşey şimdiden diyorum oğluma kavuştumya herşeye bedelmiş…soracaklarınız varsa sorabilirsiniz arkadaşlar.