Rabiakltk5 Kızlar 32+5 haftalığız bugün kontrolüm vardı doktor karın çevresi 2 haft önden gidiyor dedi şeker olabileceğini söyledi başına gelip sağlıkla kucağına alan var mı
Seyda08 Rabiakltk5 Benimde onde gidiyo ama sekerim yok kandada bakildi. Oyuzden genetik olabilir dedi. Sadece tek kotu tarafi sezeryana dogru gidiyorm bebegim iri olduğu icin😀
Zseda Rabiakltk5 bende seker cikti ve bebek 1 hafta önde. Ama şekere bağlı değil dedi bebek kilo almış. Dua ediyorum daha öne geçmesin diye yoksa normal dogum yapamazsın dedi
Bademkaju Rabiakltk5 ben de aynı durumdayım 2-3 hafta önde. Kilosu da öyle. Normal bekliyorum ama sezaryen de olabilir
asell13 Rabiakltk5 benimde şekerim yok ama bebek 37 haftalıkken 40 haftalık görünüyordu genetik olabiliyor oğlumda 3750 doğdu
Erzurumlianne Seyda08 bende aynı durumdayım doktordan geliyorum. 4 kiloyu geçecek gibi geçerse gün veririz dedi. Ben normal düşünüyordum ama karın çevresi çok geniş.
Momseyda Zseda 34. Hafta kontrolünde bana da 1 hafta önde gidiyor 4 ü geçebilir geçerse normal olmayabilir dedi.. cumartesi kontrolüm var 37+3 oluyorum merak ediyorum ne kadar oldu diye.. sizin şuan kaç kilo bebek ?
Zseda Momseyda 31+6 da gittiğimde 1900 kusurdu. 35 de tekrar gidicem hem nts için hem kontrol için. Umarım ilerden gitmez ya haftasında gitsin. Bu iriligin Bi zararı var mi çocuğa onu da bilmiyorum ki ilk duyduğumda korkmuştum kötü bir şey gibi dusundum