Kizlar 9 haftalıkken aşırı bir kanamam oldu hatta bu kanama devam ederse rahmine kadar alınacağı söylendi ama şükür progestanla azaldı 1 hafta yattim çıktım 11 hafta 3 günlük oldu bebeğim ilaca hala devam ediyorum kahverengi gibi geliyordu ama oda kesildi 13 haftalıkken randevu aldım acaba 12 olunca ilacı biraksammi ne yapsam siz neler yaptınız bu kanamayla doğum yapanlar varmi