Eliffffkkkkkk Çok erken biliyorum ama test yapan var mi ? 9 aydır bebek istiyoruz eşimin işi nedeniyle ilk defa bu ay tam olarak görüştük ve ovulasyon testi kullandım sizlerde belirti var mı
Gks_01 Eliffffkkkkkk bat 21 belirti yok erken test negatif inşallah vardır demekten başka bişey diyemiyorum
bilgedmr Eliffffkkkkkk Bat 19, dün erken gebelik testi yaptım negatif. Herhangi bir belirti yok. Bu aydan umudum da yok zaten.
Prensesss2016 Eliffffkkkkkk bat 20 21 arası çatlatma iğnesi yaptım 6 Mayıs’ta bekliyorum şimdilik hiçbir belirtim yok kasıklarımda falan hiç ne ağrı ne sancı hiçbir şey yok yani bu sessizlik çok garip geliyor bana
Prensesss2016 Eliffffkkkkkk test yaptım 7. Ve 8 m günler pozitif ti iğnenin etkisinden dolayı 9. Gün negatif bugün 10. Günüm sabah ilk idrarla tekrar test yapacağım
SuEmbal Bat 23 inşallah pozitif görürüm çok istiyorum hamile olmayı rabbim isteyen herkese sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin inşallah🥰♥️
Eliffffkkkkkk Hepimiz için hayırlısını diliyorum bende cumartesiye kadar bekleyip cumartesi test yapmayı düşünüyorum