Merhaba kızlar 1 hafta oldu gebe olduğumu öğreneli işk başta beta 300 çıktı 2 gün sonra 630 fakat kahverengi lekelenme var tam 1 haftadır bu kadar sürmesi yada böyle olması normal mi doktor yerleşme olabilir demişti yaşayan varsa lütfen bilgilendirme yapabilirmi tahminen 4. Haftadayım