Kızlar gündüz her şey yolunda oluyor gece beni sıcak basıyor ve her tarafım kaşınıyor. Kaşınma derken kaşınınca kaşımaya ihtiyaç duymuyorum karıncalanma gibi ama dokunmam gerekiyor oraya. Sizde oluyor mu? Bu arada 30 haftalık hamileyim. Gebelik kolestazından korkuyorum da onun belirtileri daha farklı sanırım ama