Bihterrr Kızlar en son 16+4de muayene oldum şuan 18+2 ve ben hiç hamile hibi hissetmiyorum bebeğin hareketini hissetmiyorum bi göbeğim çıktı göğüslerim şişti ağrıyor bazen bide yorgunluk oluyor o yani ama bebeğe dair en ufak bişey hissetmiyorum normal mi:(
Melllike Bihterrr normal canım. Ben 18.haftamda çok minik hissediyordum. Hissetmek için binbir türlü şekile giriyordum😂 sırt üstü yatıp elime karnıma koyup öyle hissetmeye çalışıyordum ama çok çok nadir. Sonraki haftalarda daha net hissetmeye başlıyorsun.
Brgulll Bihterrr bir iki haftaya hissediceksin bende senin haftalarında bazen hamile olduğumu unutuyordum hareket etmeye başlayınca hiç unutturmuyorlar kendilerini hatta mutluluktan uyuyamıyor insan😂
Tutaste_ Bihterrr bende hissetmiyorum 17+1 😀sırt ağrısı dışında sabak bı midem bulandı bide okadar rahatım yani randevum.var biraZda korkuyorum içimi rahat tutmaya çalışıyorum bakalım sende sıkıntı etme yoktur bişey
Bihterrr Melllike evet bende öyle şeyler yapıyorum 😂 bazen minik kıpırtı hissediyorum ama arkası gelmiyor hiç emin olamıyorum
2222ils Melllike ben 20. Haftadayım sırt üstü yattığımda tireme, seyrime veya kalp atışı gibi şeyler hissediyorum gece yatarken bunlar bebeğimin hareketi mi acaba 🥹 İlk gebeliğim o yüzden pek bilmiyorum anlayamadım
Sydaglsen Bihterrr ben 20. Haftamın sonlarına doğru hissetmeye başlamıştım galiba bende böyle hissediyordum. Şimdi de biraz korku geldi ne yapacağım, bakabilecek miyim, becerebilecek miyim diye
Dilek_04 Bihterrr Artık bu haftalarda yavaş yavaş hisedersin çok güzel bi duygu o zaman tam anlamıyla hamile olduğunu anlayacaksın
Zynp12 Bihterrr normal canm için ferah olsun ilk gebeliklerde 20. Haftaya kadar hissetmeye biliyorsun bu bazen 21 de bile oluyor yani kişiye göre birde bebeğin plesentasi ondeyse de hissetme geç oluyor benim öyleydi öndeydi 20 haftada gaz sancici gibi hissettim onuda ben anlamdım Dr sordum benim dedim gaz sancısı gibi karnım agiriyor neden olur dedi kızın kendini hissettirmeye başlamış dedi. Şu an 31 haftama girdim kımıl kimil 😂
Aleyna_01 Bihterrr kız taktığın şeye bak 36 haftalık oldum habire bebeğimle konuşurdum özen gösterirdim şimdi ise kendimi soğumuş hissediyorum karnımda olduğunu bile unutuyorum ama canımı bile veririm onun için psikolojimiz alt üst oldu 😅