2727dfne Kızlar henüz yeni hamileyim ve ben cok sıcak suda banyo yapıyorum buhardan karşıtı göremicek gibi oluyor banyo oyle rahatlıyorum cogunlukl diyolar düşük yaparsın yapma kızımda da öyle banyo yapardım bişey olmazdı şimdi aklıma takıldı yine
Nurglsari 2727dfne bende öyle duş alıyorum , sıcak duş tansiyonunuzu düşürebilir ki o da ilerleyen zamanlarda .. düşük tehlikeniz yoksa bi sorun olmaz 25+2 deyim yeni yeni ılık suya geçtim
Haticeburak06 2727dfne hamilelikte o kadar sıcak gerçekten iyi değil helede ilk aylar düşük yaptırabilir
Yesim0722 32+2 deyim. En başından beri çok sıcak duş alıyorum. Başka türlü alamam zaten. Bir problem olmadı. Bebiş de ben de iyiyiz çok şükür