Merhaba kızlar. Ben 13 haftalık hamileyim. Yaşım 36 olduğu için herşeyde bi miktar risk arıyor doktorum😞 yıpratıcı bi durum.bir hafta önce kanama alanı vardı bu hafta kontrole gittim o geçmiş ama plesanta aşağı yerleşmiş(yukarı çıkabilirmiş) son olarak 2 li taramada hoşuma gitmeyen bir değer var 20li haftalarda gebelik zehirlenmesi yüksek tansiyon olabilir o yüzden Coraspirin başla haftaya dedi.14 haftalık olduğumda başlamamı söyledi. Yani testte ne gördü de bunu kullan dedi bilmiyorum. Sadece yaşım 35 üstü olduğu için önlem amaçlı mı? Fetal dna da da ısrarcı oldu zaten dün onun için de kan verdim.