es21 Tetanoz aşısı yaptıran ya da yaptırmayan var mı kaç doz oluyor? 1 dozunu yaptırdım yarın sağlık ocağında tekrar kontrolüm var yine mi yapıcaklar acaba
Adilee es21 ben 2 doz şeklinde yaptırdım. zaten prosedür gereği öyle oluyormuş bildiğim kadarı ile. sağlık ocağındaki ebe arayarak çağırmıştı. 3.dozu da doğumdan sonra yapacağını söylemiştir.
Altunkaya_44 es21 bende İlk dozumu oldum 1 ay sonraya bı doz daha dedi doktor bu ayin sonunda yapcam onuda
Ays-0 es21 ilk dozumu oldum canım 2 hafta önce, haziranın başı gibi tekrar arayacak ebe 2.de yaptırmayı düşünüyorum bakalım
es21 Gamzetarik hatırlamıyorum ama 17-20 arasında falandım sanırım şimdi 27 oldum yarın için gel dediler
06Canan es21 ilkde iki doz yaptrdm ikincide tek doz olarak yapılıyor dedi hemşiremiz 2 hafta sonra yaptırcam inşallah
Ogrtmenanne Bence yapılması gereken bi aşı ani sezeryan doğumlarda enfeksiyon riskine karşı koruyor herkeste aynı etkiyi bırakmamış olabilir ama ben gerekli olduğunu düşünüyorum ilk dozu oldum ikinciyide 2 hafta sonra