Merhaba kızlar gebe olduğumu yeni öğrendim 1-2 hafta oldu öğreneli. Kasıklarımda çok ağrım var ve 3-4 sefer kahverengi leke geldi. Progestan verip eve yolladı sizce başka yapmam gereken bir şey var mı? Özel hastane bana 3-4 saat uzaklıkta gitmelimiyim ?