Arkadaşlar ben 34 haftalık gebeyim. Üç gündür hastanede domuz gribi teşhisi ile yatıyorum. Çok yaygın çok dikkat edin. Çok üzülüyorum ama kullandığım ilaçların bebeğe zararı olmadığını söyledi doktorlarım. Ama süreç gerçekten insanı çok üzüyor. dua edin bana 😔🙏 sizlerde çok dikkat edin maskesiz dışarı çıkmayın özellikle Bursa’da yaşayan gebeler. Kimseyle sarılmayın görüşmeyin. Kalabalık yerlerden ve asansörlerden uzak durun. Grip olmasa bile taşıyıcı olan birinden bile kapabiliyor insan benim gibi 😔😔