Tabiki muayene olurken ozeldeki gibi beklemeyin illaki arada fark olacak birisi günlük 50 hasta muayene ederken diğeri 100 hasta muayene ediyor. Muayene konusunda biraz giciklar evet doğru düzgün gostermiyorlar bile kendileri bakıyor sadece ama marsadan iyidir diye düşündüm bende durumum olmadığı için mecbur devletteyapacagim