Merve_anne42 Sürekli baş dönmesi yaşıyorum ağzımda bir tatsızlık hissi var tatlı yesem de geçmiyor geceleri zaten uyuyamıyorum ağrılarım oluyor nefes almak artık çok zor sizler nasıl baş ediyorsunuz ya da edebiliyor musunuz baş dönmesini ne yapacağım
Yzcmerve Merve_anne42 2 gün sonra 37 haftalık olucam bendede oluyor hafif baş dönmesi sanırım tansiyon düşüklüğünden oluyor
Naniklininik Merve_anne42 tansiyonunu takip et sürekli. Ondan oluyordur. Benşm de 37+1 bugün ama son 1 haftadır geceleri sağa sola dönerken ağlayasım geliyor kasık karın ağrısı çok. Zaten yatamıyorum düz şekilde oturarak uyumak daha rahat geliyor
SeydaGolcuk0 Merve_anne42 Bende 37. Haftanin içindeyim bas donmesi olmuyo ama bacak agrilari oluyo nefes darliyo bende kalp çarpıntısı oluyo uyutmuyo gunlerdir perisanim
Selma2412- Merve_anne42 doktoruna danış mutlaka canım tansıyonunu da ölç belirli aralıklarda şikayetlerının hepsi bende de var 39+5 oldum bekliyoruz hala
Naniklininik Merve_anne42 canım sana gün verdi mi doktorun? Yani doğum şeklin belli mi? Ben bugün gidince gün verecek
Merve_anne42 Naniklininik gün vermedi şu anlık herşey normal doktor 40 kadar bekleriz dogmazsa suni sancı veririz dedi benim de durumum şimdilik iyi sizin durumunuz nasıl
Naniklininik Merve_anne42 benim de iyi idare ediyorum bekler gibi geliyor benimki de ama 2 hafta önden gidiyordu bugün kilo vs bakar erken alabiliriz demişti. Sadece hareketi azaldı onu hissediyorum. İnşallah kilosu çok olmamıştır ona bağlıyorum biraz da yeri daraldıkça
Merve_anne42 SeydaGolcuk0 geçmiş olsun az kaldı inşallah bebeklerimize kavuşmamiza bazen moralim bozuluyor bebeğim için motive olmaya çalışıyorum ne yapalım
SeydaGolcuk0 Merve_anne42 İnşallah sağlıkla kucağimiza aliriz bebisleri. Son zamanlar artik hepimizin cok zorlu geciyor bi sekilde psikolojimizi iyi tutmaya calisicaz
Merve_anne42 Naniklininik benim bebeğim en son 3400 dü sizinki kaç kilo en baştan bu yana bebeğim iriydi haftasına göre ama normal olacak zaten 4 bile olsa normal doğurabiliriz
Yavru-kus Merve_anne42 benimde 36 haftalıkken 3400 dü açıkçası 40 nı beklerse 4 kiloyu geçerse zorlar diye korkuyorum 3. Normal doğumum olacak diğerleri 37 haftalığın içersinde gelmişti umarım bu da 40 na kalmaz sağlıcakla gelir senin kaçıncı gebeliğin normal mi düşünüyorsun
Ayselloz Merve_anne42 bende de baş dönmesi oluyor tansiyon düşüklüğü olduğu için. Tansiyonunuzu ölçün ve doktorunuza söyleyin
Eceliza3434 Merve_anne42 bende hasta oldum influenza antibiootikden saniyordum ama agzimda ne tat ne tuz sabah yada uykudan sonra genelde bi tat seker hastasi gibi bi hissiyat nefes alamiyorum dönemiyorim insallah 37+3de gelir en gec haftaya çarşamba ikizler burcu olsun istiyorum gelirde gece kurtulurum cok biktim hamilelikten -.-
Merve_anne42 Eceliza3434 geçmiş olsun size ben benim durumum hep değişik bugün çok iyiydim mesela dün akşam kötüydüm bir gün iyi bir gün kötü 40 a kadar beklemek istiyorum bebeğim iyice gelişsin istiyorum
Merve_anne42 Yavru-kus benim ilk gebeliğim siz daha tecrübelisiniz daha iyi bilirsiniz benden birde normaleen daha zayıf çıkıyormuş bebekler doğru mu acaba sizin tecrübelerinizden
Yavru-kus Merve_anne42 benim ilk çocuğum 2700 dü ilk doğum olduğu için dikişim oldu ama doğumum da kolaydı 2. Cisi 3300 doğdu biraz zorlandım ama dikişsiz oldu yani çok çok 200 300 gram fark ediyor çok farketmiyor eğer ilk doğumunsa baktın 40 na kadar gelmezse riske atma sezeryan ol tabi doktorun seni yönlendirecektir