Pamiramsi Bsssse yumurtan büyüdü canım çatlamaya hazır, ovülasypna devam et bir anda soluklaşıyor o günü mutlaka değerlendirrr inşallah buluşurlar ve güzelce tutunur
Merve-metin Bsssse canım pik yapmış mutlaka değerlendir takvim uygulamaları ortalama alır gerkeste doğru sonuç vermez inşallah güzel sonuçlar alırsın
Bsssse Yumurtlama takvimine göre 6 gün varken bugün yaşadığım durum bu tam 9 aydır takvime göre gebelik deniyorum asla olmuyordu sanırım ovülasyon testi denemem gerekiyormuş yumurtlamış oluyorum değil mi ve ne kadar sürede çatlaması gerekiyor
myangelson Bsssse takvimler ortalamaya göre gösterir herkesin farklı olur ovulasyon o yüzden öneriliyor en azından ne zaman olduğunu görüyorsunuz 😊 bazen ertesi gün çatlıyor bazen 2-3 gün sonra çatlıyor
Gmzgm Bsssse bende sizin gibi uygulamaya gore takip ediyodum meger benim yumurtlama günüm dha erkenmis ilk denememde tuttu kimyasal oldu bi daha ki ay yine tuttu şu an 6 haftalik gorunuyo daha doktora gitmedim insallah isteyen herkese hayirlisiyla nasip olur
Bsssse 9 aydır geçirdiğim sürece çok üzüldüm ancak nasip bu günlereymiş diye kendimi teselli ediyorum
Pamiramsi Bsssse bende bu ay adet görür görmez sipariş edeceğim bence benim uygulamam da yanlış gösteriyor ya
myangelson Bsssse üzülecek birşey yok dediğiniz gibi nasip herşey. Esinizde sperm sorunu yoksa gün aşırı ilişki deneyerek yumurtlama döneminizi tutturabilirsiniz ovulasyona gerek kalmadan da. Doktorlar da bu şekilde öneriyor bazen
Pamiramsi Bsssse eşime anlattım o normalde bu testleri gereksiz görüyordu sizin gibi çok kişi duydum anlattım o da diyor şimdi alalım diye 🥰🥰 heyecanlandım
Bsssse Gmzgm ahhh yalnız değilmişim , birde amh değerim çok düşük tüp bebek denemeden önce son doğal gebelik deneyişlerim inşallah sağlıklı tutar dua ediyorum 🥹 inşallah sizde bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız 🙏🏻
Bsssse Pamiramsi kesinlikle benim eşimde şuan çok şaşkın 1 kimyasal gebeliğim oldu inşallah bu ay tutar çok heyecanlanıyorum elimde olmadan 🥹