Merhaba benim 32. Haftamdan sonraki haftalar iş yerimde sistemde kayıtlı yıllık iznimle cakısıyor. Yani yıllık iznimden yinede gidecek mi demek bu? Zaten ağustosta zorunlu izne cikip kasımda ayrılıcam isten. Eğer cakıstıgı icin yıllıktan düşülürse bi kârım olmayacak ağustos öncesi kullanayım diyorum bilgisi olan var mı