Normalde toplam 2 kere muayene gittim şehir hastanesine. Memnum kalmayıp bugün özele gittim.. gebelik paketi başlatacaktım ama önde ilk muayeneyi olalim dediler. İlk gebeliğim. 6hafta 4 günlük normalde 6 hafta+1 uyumlu dedi. İki şekilde de ultrason yaptı ama kalp atışını duyamadık. Bir hafta daha bekle. Kanaman olursa gel ara mutlaka beni dedi. Haftaya randevu verdi tekrar. Eğer haftaya duyamazsak sağlıksız gebeliktir dedi. Morallerim bozuldu..