10 haftalık hamileyim. Mühendis olduğum için fabrikada çalışıyorum ve fabrikanın bazı bölgelerinde çok yogun kimyasal gaz kokusu olabiliyor. İşim gereği o bölgeye kısa süreliğine geçmek zorunda kaldım. Açık hava ama yine de yürürken 10 dakikadan az bir süre gaz kokusuna maruz kaldım. Burnumu kapatıp hızlı hızlı yürüsem de yine de rahatsız oldum. Bebeğim için endişe ettim. Bilgi verebilecek olan var mı ?