Kuzumm bakma sen onaa ıkı saat su ıcme hergun aynı saatte yap kesın yakalarsın. Bıde kadınlar ılla her ay yumurtlama yasıcak dıye kural yok. Duzenli yap devam et gunde ıkı kere yapma böyle bısey gereksız. En onemlısı ıdrarın seyrekleşmemesi. Belli olur. Kımı adet snrası yumurtlar kımı ortasında kımı sonuna doğru o ılla duzenlı olucak dye kural yok. Bekle ve yapmaya devam et havuc ye bol bol guclensin rahat catlasın hemde❤️❤️❤️