Kızlar selam, 5 aylık gebeyim. Bebek arabası arayışındayım. Bebişim Eylülde doğacak. Ablamdan kalma pusetim var pierre cardin ama diğer araçlara uymuyor. Travel sistem düşünmüyorum asla çünkü çok hantal ve ağır, alanlar da genelde pişman. Kabin düşünüyorum ama onların da çoğu pusetsiz. Yenidoğandan itibaren kullanılabilir diyor, bu doğru mu?? Yoksa içine ille puset almak lazım mı? Önereceğiniz arabalar neler?? 20bin üstüne çok çıkmak istemiyorum.
Baktığım birkaç araba, maxi cosi lara ve leona 2
Chicco goodyplus