Merymery2233 Bebek kıyafetleri konusunda hep müslin kumaşlı kıyafetlere yöneliyorum. Sizler nasıl kıyafetler aldınız? Kaç takım yeterli olur sizce?
snowglobe Merymery2233 Dağda köyde oturmuyosanız çok almaya gerek yok . ihtiyaç halinde tekrar alırsonız. Eb sıcaksa yada en azından ekime kadar sıcak olan bi memlekette iseniz kısa kollu şeyler bakın. Müslim olmak zorunda değil
ReyhanSezer Merymery2233 Ben yenidoğan takımlarını sadece uzun kollu aldım, 1-3 ay kısakollu, 3-6 ay uzun kollu ve hırka aldım kışa denk geldiği için. Ay ay yazdığıma bakmayın çok fazla kıyafet almadım, sezon geldikçe beğenip alırım diye düşündüm
yenidenanne34 Merymery2233 temmuzda dogum yapacagim hic müslin kiyafet almadim. Yenidogan takimlari tulumlari uzun kollu aldim hep. 1-3 ay olarak sortlu kisa kollu tulumlar tercih ettim.
Busssx Merymery2233 2 yıl önce ağustos da doğum yaptım sıcak bir memlekette yaşıyorum oğlum 6 günlük olmuştu ki şort ve sıfır kol zıbın ile bakmaya başladık diğer türlü isilik oldu çocuk zaten kilolu doğmuştu sıcakla birlikte her yeri kızardı o yüzden pamuklu tercih edin