ZehraS RabiaGlck yok cnm korkacak bisey yok 31 haftadan sonra azalma normal artik cunku bebek buyudu sigmiyo haraket alani kucuk oldugu icin az haraket ediyor bende de oyle oldu suan 36 haftadayim hala eskisi kadar cok haraketi yok .
svmeybgl RabiaGlck benimde o haftalarda azalma olmuştu 2-3 gün ama sonra düzene girmişti . Ara ara oluyor öyle sanırım
ZehraS svmeybgl kac haftaliksin cnm.Bende azalma oldu valla ama eskiye ramen azalma eskiden daha cok haraketliydi simdi az ama cok buyuk haraketlerediyo canim aciyo bazen haraket etdiyinde