Kızlar arkadaşım yurtdışında yaşıyor. Adetine daha 10 gün var ama hamilelik belirtileri yaşıyor. Orda doktora gidip kan verme şansı yok , idrar testleri de en erken 6 gün öncesine kadar yazıyor üstünde. Acaba 6 günü beklesin mi kesin şimdi yapsa eğer varsa çıkar mı? Sizin adetinize bu kadar zaman varken ne gibi belirtileriniz olmuştu? Hadi destek olun bizeeee 🥰🥰