Gmzgm Kızlar sağ kasığımda sürekli bi ağrı var aşırı şiddetli değil ama korkutuyo sabit bi ağrı normal mi bu arada yarın ilk doktor randevum var
Aylin46 Gmzgm bende 6+3 oldum benim d e bugüne kadar çogunlukla hep sol kasığıma ağrı girdi. Siz 6+kaç siniz?
bahardaa Gmzgm kanama yoksa korkmayın yerleşme ağrısıdır . Yine de doktorunuza söyleyin ağrılar için büyük ihtimalle magnezyum verir
akkrn Gmzgm benim de aynı sol tarafımda. Doktor ilk haftalarda ağrı yoksa kork asıl dedi. Kese büyüyor onun ağrıları bunlar dedi
Aylin46 Gmzgm ben endişelenmedim kasık ağrıları normal deniyor ama yinede yarin gittiğiniz de sorun. Insallah hepimiz için süreç sağlıklı ilerler. Kalp atışı için mi gideceksiniz?
Aylin46 Gmzgm bende beklentiyle gidip üzüldüm hemen sizde paniğe kapılmayın diye söyleyeyim dedim. Ben 5+6 da gittim benim doktorum vajinal bakmıyor hiç. Sadece kese boyutunu ölçü. Yolk sac ı göremedik. Bu cuma tekrar gideceğiz. Kalp atışını duyabiliriz belki dediği için
Gmzgm Aylin46 bu haftalarda normal önce ki gebeligimde 5+6 da gormemistim bende bebeği doktor tedirgin olma olması gerektiği gibi dedi 10 gun sonra gördük bebegi de kalp atışını da insallah sizde duyarsınız benim o gebeligim kalp durmasi sonucu sonlandı malesef insallah bu sağlıklı olur
Gmzgm Helati ya bizim sağlık ocağında ki doktora zorla kan veriyorum ben 😂 dün ikinci kanimı verdim çıkmadı daha işte kanı öğrenip yarin da doktora. Diger gebelikte 5 haftayken 3206 çıkmıştı canım
Helati Bugün hastaneye gittim HCG ,2398 çıkmıştı kese gözüktü hemen hemen 6 haftalık bir hafta 10 güne kalp atışını duyarsın dedi