Sibelimm03 Kizlar merhaba, gümüş kapagi aldim ben ama nezaman ve ne kadar gogusu de tutulmali vs hic bir bilgim yok bilenler varsa biraz anlatabilir misiniz? Hamilelikte kullanabiliyor muyuz?
_mavii_ Ben de gümüş kapak olmazsa olmaz mı diye merak ediyorum, kullanmak istemiyorum nedense, emzirme eğitimi alıp ihtiyaç duymayanlar varmış diye gördüm
_mavii_ Sibelimm03 evet faydalı, ben tenime temasını sevmediğim için olmazsa olmaz mı diye merak ediyorum