ZeyHus33 canım aynı durumda gibiyiz ben kızımın hamileliğinde aşırı rahattım şimdi çok zor geçti elhamdulillah 30 haftaya geldik 35 37 haftaya kadar dikkat etmeye çalışıyorum . Her hamilelik kesinlikle bir değilmiş kızımda doğum yapacağım aba kadar gezdik eğlendik valeybol vs uzun yol herşeyi yaptım bunda ailelerimiz 5 , 10 dakika mesafede rahat edemiyorum kızım İçin dişarı çıkıyoruz gezsin diye o arada ben çok yoruluyorum yemek yaparken evi zor süpürüyorum .
Eşim ve aileler yapma iş diyorlar sağolsun öyle böyle bir şekilde geçecek inşallah sağlığı iyi olsun önmeli olan o hastane kontrolüne ne zaman gitmiştin en son yeni gitmediysen istersen bi kontrole gidersin için rahat eder ama birşeyi yoktur inşallah 🌸🤲🏻