teachervera ben de kendisine gittim sevmedim asla hasta psikolojisinden anlayan biri dğeil..günlerce bi testimin sonucu için aradım onlar bana asla dönüş sağlamadı,para alındı mı bitti,Sonra çok sevdiğim doktorum zeki hocanın önerisi ile İrfan Külahçıoğlu a gittim çok memnunum,yazdığım aradığım andan en fazla 10 dk sonra dönüş sağlıyor ve aşırı rahatlatan biri 🤩 en azından söyleyeceği şeyi doğru kelimelerlw söylüyor..Ahmet hocayı sevemememin ilk nedeni de ultrasonda karnım açık onu beklerken onun telefonda 15dk boyunca bahçe işlerini konuşması 🤦🏻♀️ zaten gergin ve üzgündük iyice katlandı sinir kat seviyem..ama öneri diye katlanmıştım ve bi daha da ne gittim ne öneririm..