Kızlar doğum yapalı 14 gün oldu hala ağlayarak emziriyorum iyileşmiyor sol göğsümde görünürde hiç bişi yok yarası geçti ona rağmen emzirirken canım çok yanıyor silmeme gerek kalmadan emzirebileceğim bişi var mı ne kullanmalıyım psikolojim alt üst durumda 😭