2727dfne ben de adete göre 8+1 de gittim dün kese 20 mm olmuş ama göremedi alttan bakalım dedi yolk sac gördü birde embriyomsu bi şey gördü 22 mayısta gel göremezsek kürtaj dedi.Ama bence geç döllenmeden dolayı görünmediğini düşünüyorum adetle ilişki tarihim arasında 2 hafta var nerdeyse