İyi günler benimde bir sorum olucaktı benim doktorum şeker yüklemesi yaptırmamı istemedi açlık tokluk kan şekerime bakılacak sürekli geçen gittiğimde açlık kan şekerim normal ama tokluk kan şekerim yüksek çıkmıştı merak ettiğim şey tok kan şekeri kahvaltı yapılırken ağıza atılan ilk lokmadan sonraki bir saat sonra mı verilmeli yoksa ağıza atılan son lokmadan iki saat sonra mı herkes farklı bişey söylüyor