Kardii Normal doğum yapan var mı kızlar 29+4 günlük hamileyim doktor kontrolüme 13 gün var daha ve doğum için herhangi bişey konuşamadık o yüzden normal doğum istiyorum ama stentten de korkuyorum böbreğime zarar verir de doğum anında bana bişey olursa bebeğime kim bakar geridekiler ne yapar diye belkide kötü bişey olmaz ama doğum yaklaştıkça gerçekten psikolojim bozuldu ya o masada kalırsam ya bebeğimi ilk ve son görüşüm olursa o doğum masası diye kuruyorum kendi kendime eşime de bişey diyemiyorum üzülüyor zaten hallerime bunu da dersem oda çöker psikolojik anlamda anlayacağınız hem morale ihtiyacım var hemde normal doğum yapabildiniz mi stent takılıyken onu merak ediyorum yoksa deliricem 😥