Ben hareketlerini hissetmeden önce hiç hamileyim gibi gelmiyordu, eşimle bol bol kavga ediyorduk. Ağır kaldırıyordum. Koşturuyordum. Çocuğa da sana da bi şey olcak diye deliriyordu. Hatta plansız bi gebelik olduğu için de kabullenememiştim. Sevemem diye korkuyordum. Sonra 20li haftalara doğru hareketlenme hissetmeye başladım. O zamanlardan beri 1 lt su şişesi taşımıyorum kdkd kızımı canımdan çokk seviyorum. İdrakı geç oldu ama olsun. Şu an 29+4 sağlıkla gelsin bebişlerimiz 😍🧿