Kızlar normal doğum yapalı 69 gün oldu ama bende doğumdan sonra bel sırt ağrısı kaldı doktor rahmin ters bel ağrısı yapabilir demişti bende doğumdan sonra ters oldu sandım ama hep böyleymiş. Bu benim 2.dopum ilk doğumda böyle birşey yaşamadım. Oturduğum yerden kalktığımda 5.6 saniye ağrıdan eğik yürüyorum sonra yavaş yavaş dikleşiyorum daha 27 yaşındayım yaşlı kadın gibiyim aynı. Ani kramplar giriyor belime yani benim gibi bu durumu yaşayan var mı hastanede hangi bölüm bakar bu ağrıya.