Semanurry 28 haftalıkken yaptırdım ben yani 1 ay öncesi. ben negatif eşim pozistif olduğu için evlenirken yapılan testlerde zaten bahsetmişlerdi. Özeldeki doktorum devlet hastanesinde yaptırabileceğimi (onların hastanesinde ücretli ve pahalı olduğunu söyledi) herhangi bir problem olmayacağını söyledi. bende 1 tüp kan aldılar. antikor oluşup oluşmadığına baktılar. ertesi gün gittiğimde de hiçbir ücret ödemeden çok hafif bir iğne yaptılar. yarım saat yatırdılar gözlem amaçl ardından evime gitmeme izin verdiler. mutlaka doktorun ile görüş.