Mercan_42 27 haftalgz acayip mide yanması var gaviscon verdi hic bişeye yaramıyor napıcam bilmiyorm. Birde kendimde çok ödem hissediyorm bu şişligi nasl geçirebilirz varmı yaptgnz bişey ödem oluştu
-mrvgny- Mercan_42 Dondurma tavsiye ederim. Yanmalarım başladığı anda bir kaç kaşık yiyorum hızlıca kesiyor. Hiç ilaç kullanmama gerek kalmadı. Her zaman buzdolabında da hazırda bekletiyorum.
seymanuryldrm Mide için bana soğuk süt ve maden suyu çok iyi geliyordu. Salatalıkta yiyebilirsiniz. Havuc yiyenler de var ☺️
Mercan_42 seymanuryldrm salataligi çok severim süreklide yiyorm ama anlamadgm şey midem sürekli kaynıyor ne yesem böyle normldede reflüm var 😔
dhbetul Mercan_42 canım bebek baskı yaptığı için ne ilaç içersen iç ne yersen ye geçmiyor mahvediyor insanı. Sabretcez heralde yapacak bişey yok. Ben biraz yürüyorum midem yandıkça bebek aşağı doğru gittikçe mide yanmam azalıyor muhtemelen baskı azaldığı için
Mercan_42 dhbetul afedersiniz artk ice kusma noktasına getirdi agzma geliyor nerdeyse kusacam ne yaparsam geçmiyor ilacıda bıraktım artk faydası olmuyor nasl olsa
Betul-97 Mercan_42 Benimde geçmiyordu aç karnına 2 yemek kaşığı gaviscon iç rahatlarsın dedi doktorum gerçekten de rahatladım
dhbetul Mercan_42 aynen öyle canım yatarken 2 yastık kullan sola doğru yat ve sırtını yastıkla destekle birkaç gündür ben ancak öyle uyuyabildim valla uykumda boğulacam resmen ağzıma gelmesinden dolayı
Elifb_ Mercan_42 soda süt 1 2 kaşık tahin veua tahin helvasi iyi geliyor normal zamanda bile mide ilacındansa tahin öneriliyor