Kızlar benden size tavsiyem kese yapmanız duşta ve Neutrogena Hydro asit vücut kremi var nemlendirici yakın zmanda hatta şok markete geldi kesinlikle tavsiye ederim komple vücut için kullanın derim ben bu ikisini yaptım hatta ilk gebeliğimde bilemedim cahillik Dr bile söylemedi catlarsin vs falan die suan ikinci gebeliğim ve her duşta kese yaparım sonra kremi sürerim yağ vs aldım ama inanın faydası yok bende olmadi tabi herkesin vücudu farklı etki gösterir ve ben ilk gebeliğimde 49 kilo ile hamile kaldım 85 90 a yaklaşmıştm doğuma girerken kilo da vardı evet ama ödem de hat safadq idi rahatsızlıgimdqn dolayı yani tavsiylerim böyle o halimle az iç bacak arası çatlak oldu oda zmanla kese ile gitti diye bilirim