Kızlar 36+2 günlük olduk bugun dün akşam ve gece uyuyana kadar gayet iyiydim sabah aşırı derece sırt ve mide ağrısıyla uyandım mideme kıyasla sırtım daha kötü agriyo sıcak su torbası yapıp sırtıma yasladım biraz rahatladım gibi ama ağrı hala var başına böyle bişey gelen oldumu doğum belirtisi değildir dimi randevum cuma günü 🫤