Selinmoon Bu gece resmen uyuyamadım saat başı kalkmış olabilirim 😣 ilk kez böyle oldu çıldırdım resmen . Yaşayan var mı bu durumu ?
Lalemmm12 Selinmoon ben bir kere tek uyanıyorum ama dolu bir şekilde hani lavabo biraz uzakta olsa altıma yapıcam e kalkmışken bebekte açlık uyarısı gönderiyor yemek yiyim diyorum yedikten sonra uyku kalmıyor al sana düzen saat şaşmaz 3 buçuk ta lavabodayım yemek falan derken saat. 4 5 oluyor :(
mervemurat16 Selinmoon son aylara doğru daha sık oluyor tuvalet ihtiyacı.Ben altıma yapacak gibi olurdum tuvalete koşardım oysaki yokmuş tuvaletim nerdeyse.Eğer yanma kaşıntı var ise iltihap olabilir.Bende iltihap çıkmıştı.Sağlık ocağında bir idrar testi yaptırmanızı öneririm
Kbraenes28 Selinmoon saat başı olsa iyi valla 😂 10 dk 2 3 kere gidiyorum bnde 33+5 im ve bnde iltihab da var yanma kaşınma 🙄
Glfri Selinmoon bende aynı durumdayım uyuyamıyorum bide hareketleri de uyutmuyor sürekli baskı yapıyo
Selinmoon Lalemmm12 gündüz zaten alıştım 😂 ama gece belki 7 belki 8 kere kalktım sinir oldum uyuyamadım 😣
Selinmoon mervemurat16 teşekkür ederim enfeksiyon tedavisi daha yeni oldum zaten o kadar sıkıldım ki o illetten , ama hiç yanma falan yok bu sefer . Biz karpuz yedik geç saatteydi acaba ondan mı oldu diye düşündüm 🫠
Selinmoon Kbraenes28 o belirtiler yok işte 🙄 üf zaten gündüz dakika tuttum 20 dkda bir geliyor 😂😂 bazen daha kısa zamanda
Badgirl_ Bebek kanala yerleştiyse eğer idrar torbasına bası yapyordur ben 35 haftaligim henüz sık idrar olayı yok çünkü daha kanala girmemis ilk kızımda bu haftalarda girmişti dediginiz gibi tuvaletten çıkamazdım
Selinmoon Badgirl_ ay evet çoktan girmişti kanala ondan mı oluyor aaa 😣 zaten bazen zor koşuyorum tuvalete baskıdan dolayı
Eda_2307 Glfri bende 18+3 üm çok çabuk çıkıyorum idrara normal mi 🙂↔️baygınlık geldi şimdiden böyleyse sonları düşünemiyorum bile
DenizRoni Selinmoon bizde 33 haftaya girdik aynı durum bende de var kanala yerleşiyor idrar torbasına baskı yapıyor sürekli çıkıyorum bende lavaboya sıkıcı bir durum ☹️
Ozgednc Selinmoon ayy bu gece bende 3 kere falan wcye kalktım. Normalde sabah 6 gibi bikere kalkarım. Baskı arttıkça sanirim
Babymom07 Selinmoon akşamları çok su içmeyin sıvı şeyler yemeyin biliyorum içmesede de gidiyor insan ama o da cidden etkiliyor 👍🏻