Kansızlıgı yüksek olup ilaç kullanamayan varmı benim mideme çok dokunuyor hastanelik oluyorum doktora söyledgmde ise sadece ilaç değiştiriyolar ama bana hiçbiri yaramıyor serum falan takmaları için cok daha düşükmü olması gerekiyor anlamadım 31+4 m acaba doğuma kadar idare edebilirmiyim varmı kansızlıgı olupta doğuma kadr giden