Kbrbydk Anne_adayi21 kızımın adı Aysima 💛ikinci kızımı bekliyoruz. Simay düşündüm ama eşim istemiyor. Aymira da karar vericez sanırım. Bu isimlerden de Nil gökçe beğendim😁