Nergiz7 Haziran anneleri burda mısınızzz ? Biz 33+3’teyiz ve zaman sanki geçmiyor, bir an önce doğurmak istiyorum çünkü sürekli nefes darlığı ve mide yanmaları yaşıyorum 🥲 sizde durumlar nasıl ?
keremtahamom_ Nergiz7 35 haftalığız çok az kaldı. Mutluluk heyecan endişe hepsi bir arada… inşallah sağlıkla kavuşuruz hepimiz😊
Spgrr Nergiz7 tam 35 haftaligim ikinci kez anne olacağım inşallah neler yaşayacağımı bildiğim için kalabildigi kadar kalsin istiyorum karnımda 😆😆
Yaso55 Nergiz7 Al bnde okadar34+4 zman geçmek bilmior 😬 bi yandan korku bi yandan doğaun istior insan
Dilektemel63 Nergiz7 33.haftadayım bende inanılmaz miğde sorunum vardı Caviscon ile yola devam artık onu içince çok iyiyim geceleri uyku haramdı birde sabahları pulcet yazdı doktorum sabahları aç karna artık yanma sorunum bitti şükürler olsun tek sorun kasılmalar yavaştan yavaştan geliyor hareketsiz kalmamaya çalışıyorum yürüyüşlerimi düzenli yapmaya çalışıyorum ne kadar aktif hareket okadar rahat beden
Eko93 Nergiz7 33+5 iz. Benmde oyle. Yürümeye çalışıyorum ama zorlanmaya başladım. Mide yanmasına süt iyi geliyor 🌸 geceleri en az 5 6 kere wc ye çıkıyorum ve uykumu hiç tam alamıyorum :(
Cankuss35 Nergiz7 34+3 mide yanmalarım başladı yine çok ağırlaşmış gibi hissediyorum hareket etmek eğilip kalkmak ölüm gibi doğurunca kuş gibi oluyosun diyolar
Nayas Analiz benimde 33+3 haftaya doktor kontrolüm var gün vercem dedi doktor sezeryan için 12 haziran gibi .
Merve1414 Nergiz7 haziran annesi olacktim ama dün kuvezde yer olsaydı doktor doğuma alıyordu cuma günü tekrar gel karar verelim dedi 36+4 oldum bugün 37 de alırız dedi artık durdurmaya çalışmıcaz çocuğu dedi suyum azalmaya başlamış gelişim geriliği var 4 haftada hep geriden geliyor haftasıyla uyumlu değil 2 günde bir hastaneye gidiyorum bu cuma da alacak gibi haftayada