Rabiajc Kizlar 31 haftalik hamileyim vajina bölgemde agri kramp var 2 gundur yürüyemiyorum bile doktora gitmelimiyim sizce
Floraa Rabiajc ben de 30 haftamdayım . Sağ tarafıma aniden kramp giriyor yerimden zıplıyor resmen 2 hafta sonra gideceğim doktora sıra bulamıyorum. Sen bi çözüm bulabildin mi
Moorbit Ben de 30. Haftamdayım. Sol tarafıma iğne batar gibi bir şey batıyor. Bugün başladı korkmaya başladım. Rahim ağzı kısalığı var. Fitil kullanıyorum yarın gideceğim doktora bakalım ne diyecek