Kızlar bel ağrım bir haftadır vardı bugün iyice şiddetlendi bir saat önce hastaneye gittik nst ye girdim bebeğin kalp atışı biraz yüksekti ama sancım pek çıkmadı açıklığıma baktılar açıklık yok ama bebeğin kafası doğum kanalında dedi ebe , doktorumu aradı bilgilendirdi yarın sabah gelsin belki yatış yaparız dedi ama açılmam yok nasıl doğuracağım ki