hamileeannee Haftadayım geceleri ikidir karnım göbek deliğinin sol tarafında acı hissediyorum sizce ne olabilir 2 gün sonra randevum var acil bir durum mu acaba
Hulo2105 hamileeannee yalancı doğum sancısıymış bende de oldu doktorum öyle dedi 20-30 saniyeden uzun sürerse doktora gidin mutlaka
ilaydamom_ ben de 21. haftadayım gobek deligimin sag alt tarafında kasığa doğru hareket ettikçe bir batma ağrı oluyor. netten baktim biraz normal diyor ama umarım normaldir
ilaydamom_ Hulo2105 ama böyle ilk zamanlarda olan yerleşme batması gibi göbek deliğinin altında kasığın üzerinde. sanci mi bu aman aman 😳
Hulo2105 ilaydamom_ yani benim de böyle bıcak saplanır gibi oldu 2 kere sordum bu gün öyle dedi. 5 dk da bir olursa hemen hastaneye gel dedi. Ama yalancı sancı bu 20-30 saniye sürer geçer dedi benimde öyle oldu
ilaydamom_ Hulo2105 daha dün doktordaydım aksi gibi bugün başladı. kontrol de 3 hafta sonra. yarın sağlık ocağına gitsem bir faydası olur mu acaba
ilaydamom_ Hulo2105 bir de kendi kendine hareketsizken olan bi şancı degil örnek veriyorum soldan sağa dönerken ya da eğilip doğrulurken oluyor. hareketsizken bir şey yok
Hulo2105 ilaydamom_ yani için rahat edicekse sor tabi ki ama bişey yapıcaklarını sanmıyorum dinlen falan der belki☹️